Find local, breaking news for the Bronx, Queens, Brooklyn, Staten Island and Manhattan; plus, a New York events calendar and vintage NYC photos
28 Comments
  1. Wayne Noonan says

    Little man syndrome grow a pair u crack head

  2. irvingdog01 says

    This man takes zero shit and gives zero fucks!
    Wanna sound tough? Want to appear slightly crazy?
    Don't speak Harlem Boyz slang; adopt an eastern European accent. Preferably Russian. Now THAT'S scary!

  3. RailROL82 says

    A future burden on taxpayers

  4. Robert Farquhar says

    More uncontrollable niggly bears.

  5. Dünya 65 says

    Ah Türkiye de olucanki ne güzel dövülürdün

  6. Darren Coffenberry says

    They run in packs so they can run their mouths like this…When they are alone they don't say shit….half a pound little cunts.

  7. Nelson Natal says

    Why these young bucks claiming tough but picken fights wit old people on a train smh.

  8. Otis driftwood says

    niggers be niggin🙈🙉🙊

  9. alberto valadares says

    had a kid acting like this when I caught him stealing my neighbor's bike, ghetto as hell and threatening me. He changed his story to "i'm just a kids" in 3.5 seconds when my glock 19 came out to say hello.

  10. Anon says

    Imagine how bad blacks smell? (((Diversity))) is a Jewish War on whites

  11. The mad king George The first king of Australia says

    Why wait to put them in prison. We all know that's were they are going. Do there have to be more white victims?

  12. Dragthatmonkey Jr says

    Prolly smell like breath and baby shitt on there

  13. Gregory Pena says

    Thank god i dont have to be with this people

  14. Lulu Meng says

    New York subway you are the worst you fucking rape us every day

  15. epanda says

    no one gonna talk about lil bro keeping that fool out the way? good shit young homie.

  16. ACT1ON JACKSON says

    Little fuckboys lol

  17. ted kaczynski says

    gee, they are black

  18. Craig West says

    fucking idiots

  19. Dingle Stingle says

    Notice so many blacks wear backpacks. They are not even trying to hide the fact they are going to steal stuff and load the backpack up.

  20. Dingle Stingle says

    Subways are going to have to add armed guards to blow some of those out of control monkeys away.

  21. ABORTION IS MURDER LIBERALS ARE CANCER says

    FUCKING LOW LIFE NIGGERS.

  22. Bleu Sky says

    I STOP THE TRAIN AND I LL CALL POLICE … I LUV IT LOL…..

  23. Not Kris says

    And they say blacks are a peaceful race

  24. Maria FU says

    short syndrome.. these rabbits r just 5feet tall.. haha idiots

  25. YEV M says

    skinny little pussy acting like a big boy while a group of other pussies standing behind him

  26. V3Z says

    Embarrassing humans.

  27. overkill2006 says

    straight bitches lol!

  28. SHADY180 SHADY180 says

    Boys need to stop playing tuff

Leave A Reply

Your email address will not be published.